Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 18:32   #148
MAR
Medlem

MAR sin avatar

Medlem siden: May 2010
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg vil bare at folk skal sjekke ut begge deler. Hva de som praktiserer høy karbo og lavkarbo sier. Ikke hva folk sier om dem, da tenker du ikke selv.

I så fall skjønner jeg virkelig ikke hvorfor du orker å starte denne diskusjonen, siden det faktisk er det det går i her inne også - vi har alle praktisert høykarbo og vet godt hva som sies om det, anbefalinger og alt det du nevner her. Når det gjelder lavkarbo: her inne på forumet er det jo NETTOPP det vi oppfordrer til, å sjekke hva som funker for deg selv ved å praktisere lavkarbo.

Og du har tydeligvis ikke sjekket forumet veldig grundig hvis du tror at vi ikke tenker selv. Hva tror du vi driver med her inne egentlig, massehjernevasking? Flere av de mest interessante trådene her handler jo nettopp om hvorfor dette kostholdet funker så godt som det gjør, om å sette sammen informasjon på nye måter, trekke egne konklusjoner og få informasjon fra de som vet mer enn oss selv.

Jeg tenker jeg snakker for flere når jeg sier at jeg aldri har vært så kunnskapsrik om kropp, kosthold, helse og alt i mellom, som etter at jeg begynte med lavkarbo. Nettopp fordi det handler om helse, og ikke bare vektnedgang.

MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert