Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 18:54   #150
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

...
Har dere noengang hørt om idrettsfolk i verdenseliten som kjører lavkarbo kosthold? disse lever av gullmetajler og det gjør også støtteapperatet, så hvis dette er så fantastisk hvorfor blir det ikke praktisert? Jeg vet godset og odd kjører lignende men jeg snakker om VERDENSeliten.

...

Jeg tror personlig ikke det er sunt å være idrettsmenneske i verdenseliten. Og jeg tror du skal ha gode forutsetninger i grunn for å kunne holde på med det.
Mange som kommer hit har helt andre problemstillinger å forholde seg til, og har sine erfaringer i forhold til kosthold. Selv har jeg levd nesten vegetarisk med lite fett, lite proteiner og mye trening. Det gikk brukbart nesten et halvt år, før kroppen ga klar beskjed om at det ikke passet for meg.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert