Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 19:08   #152
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jada dra opp alderen min, har mer å si enn kunnskap tydligvis. Sorry for at du er så moden og vet bedre pga alder ikke pga kunnskap, prøving å feiling

Jeg sa ingenting om din fysiske alder, men ut i fra lite veloverveide svar med mye herregud og jeezus, virker det som om din mentale alder ikke er stort over en konfirmants. Jeg har heller aldri påstått at jeg vet bedre pga av alder, hva får deg til å påstå det? Tror du virkelig ikke at jeg har prøvet og feilet igjennom et langt liv?? Tror du virkelig ikke at jeg har lest og tilegnet meg kunnskap gjennom et langt liv? Tror du virkelig at jeg påstår at jeg er klokere pga av at jeg er eldre enn deg?? Nok en gang, det sier mer om deg og din mentale alder enn noen av oss som har prøvd å diskutere med deg.

Til og bare ville slenge ut det du mener er noen kritiske spørsmål har du blitt utrolig fornærmet og ufin for vi ikke er enige i dine påstander. Trodde du virkelig at alle skulle hoppe opp og "klappe deg på ryggen" over dette. Gutten min, dette er et lavkarbo forum. Man velger selv å være her inne, man velger selv å leve på lavkarbo, Jeg vil tro at de aller fleste her på forumet har tilegnet seg kunnskap om kosthold og egen kropp både gjennom prøving/feiling og litteratur. Det er ingen som tvinger folk til å gå på lavkarbo og de aller fleste har valgt dette som en livsstil for å bli friske og gå ned i vekt etter å ha prøvd mye annet. Det er ikke dermed sagt at vi er en hau med fanatikerer som ikke kan tenke selv og mener at alt som er høykarbo er feil. Vi mener at lavkarbo er det rette for oss og derfor er vi her på forumet. For andre virker ikke det og det godtar jeg fullt ut, men tydeligvis takler ikke du at vi ikke er enige i dine småfornærmede kraftsalver - jezzus lissom.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose