Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 19:15   #4
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Mett men lyst på noe?

Til å begynne med var jeg ofte fysen - nå er det bare i uken før mens. Jeg har tillatt meg søtstoff disse ukene, for jeg vet det går over når tanta har kommet. Jeg har drukket mye kaffe med mykvispet krem og litt søtning - gir både litt ekstra fett og demper søtsuget, men det kan fort bli for mye av det. Derfor har jeg vært bevisst på å ikke fortsette "trenden" utover nevnte uke. Skulle jeg bli fysen ellers er det som oftest fordi jeg har spist for lite eller for mager mat - noen osteskiver fikser det fort Ellers er spekemat/CF deilig mumse-mat og osteknekk med dipp veldig godt

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat