Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 21:26   #25
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Er jordbær verdt det?

Jeg spiser bær daglig, men jeg er vel heldig siden jeg ligger på 40-50 karber pr dag og er i ketose...., enda jeg ikke ønsker å ta av noe som helst mer.
Jeg har bær i hagen og pleier å fryse ned ca 50 kilo jordbær og 30 kilo blåbær hvert år. Bærene fryses i 3 dl porsjoner.
Jeg spiser halvannen dl bær daglig. Noen ganger som hele bær, noen ganger stavmixes de når de er halvfrossne til å ha på lunsjvafla mi, og noen ganger blir det milkshake (1,5 dl bær, 1 egg, et bittelite dryss sukrin og 1,5 dl fløte).
Jeg ser på bær som noe svært sunt og som i tillegg er noe jeg virkelig koooser meg med.