Tråd: Litt stolt!
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 21:52   #12
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Litt stolt!

Opprinnelig lagt inn av thersley, her.

Og i tillegg så sa samboern min til meg "du har blitt litt tynnere i fjeset, men fremdeles minst like søt!" og ga meg et kyss på kinnet! Dette ga meg et skikkelig boost i riktig retning følte jeg! Motivasjonen er veldig høyt oppe i dag!

Så skjønn samboer du har!

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Her hjemme tok manne rundt meg og ga meg en god klem så sier han: "jeg kjenner din begynnende smalhet!" Skal man le eller grine? :P

Le du - han mente det godt! Men det er ikke lett for menn å skulle komme med komplementer for ofte blir det sånn at samme hvordan de sier det så kommer det helt feil ut i forhold til det som var meningen. Han mente jo å si at du er flink!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat