Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 22:05   #36
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 46
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Hva nå da ..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

Jeg har nok ikke tenkt så mye på det med fettfritt. Har spist en del majones, og brie, og ost og spekeskinke. Dette har magen tålt da, i små mengder.
Men det med grønnsaker har jeg merket du. Avocado er drepen! Får vel bare holde meg unna det og. Tomat har jeg også merket er ille. Ja, skal kjøpe noe magert pålegg og spise Fiberrik..har nok gitt en del F i lavkarbo, men tenker samtidig at det er ekstra viktig å få i seg riktig næring nå. Men ikke lett å vite hva når man ikke kan spise som vanlig.

Ja, mannen sier også det at legene er der for oss. Må nok jobbe litt med innstillingen min, føler meg så "liten" når jeg er der. Legen er egentlig grei nok han...bare litt treg noen ganger..har tenkt på å spise en stor frokostpannekake, men syns det er noe herk å få så jævlig vondt også!

Omtrent alt du skriver ift gallestein stemmer jo. Det der med anoreksi og, jeg har tenkt på det at jeg føler meg som en med spiseforstyrrelse. Jeg har tenkt at det er deilig at jeg ikke lenger er så sulten som i starten og kan spise lite og bli (forholdsvis) mett. Og så tenker jeg at jeg er redd jeg ikke kommer til å spise normalt igjen. Det gjør et eller annet med tankegangen ift mat dette her, jeg distansierer meg fra det og "vil ikke" like det..

Takk for støtten. Det er så godt!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat