Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her. ja det høres jo ut for være ett fantastisk kosthold grøss og gru, du får kose deg med de 40 bananene din, jeg hadde blitt kvalm etter to tror jeg steker meg litt egg og bacon heller så jeg ikke blir så kvalm og at du hovedsaklig spiser frukt og mener du får i deg det du trenger sier vel alt om kunnskapene din om kropp, helse og kosthold. men for all del, du er voksen og velger selv hva du vil spise
Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.
ja det høres jo ut for være ett fantastisk kosthold grøss og gru, du får kose deg med de 40 bananene din, jeg hadde blitt kvalm etter to tror jeg steker meg litt egg og bacon heller så jeg ikke blir så kvalm og at du hovedsaklig spiser frukt og mener du får i deg det du trenger sier vel alt om kunnskapene din om kropp, helse og kosthold. men for all del, du er voksen og velger selv hva du vil spise
Haha nok et bevis på at du ikke har lest nok. Hvilke 2 matvarer på hele planeten inneholder mest vitamin og mineraler pr kalori? FRUKT OG GRØNNSAKER. BEVIS MEG GJERNE FEIL hvis du er så forbanna sikker