Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-11, 00:15   #203
dydde
Sperret

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det er helt greit at du har en dårlig erfaring med lavkarbo kosthold, men det er jo ikke alle som har det. Greit at du annbefaler ting til folk i beste mening, men du trenger ikke påstå at det du mener er det eneste riktige. Vi har jo alle her inne levd på et høykarbokosthold før, og det er jo opp til hver enkelt hvilket kosthold en vil ha. Vi er vel voksne nok til å avgjøre det selv. Det er ingen vits i å holde preken om høykarbokosthold, for de som bruker dette forumet har jo allerede valgt lavkarbo og trives med det. De fleste ihvertfall vil jeg tro. Du får ha lykke til med ditt kosthold, så får vi ha det med det kostholdet vi har.

Kjære deg, jeg mener ikke lavkarbo er dårlig. Når folk nevner inkl deg selv at du har levd høykarbo vil det si høykarbo som jeg har snakket om her? altså ikke cola, sjokolade, brød osv. kjøtt, melk osv. osv .sv osv.
Jeg vil bare folk skal åpne øynene litt å se at karbo er kanskje ikke problemet eller så farlig som folk tror. Derfor les hvorfor folk som praktiserer høykarbo, har senter hvor dem behandler folk med denne metoden og hvorfor de mener dette er bra. Da har du et bedre grunnlag til å ta din egen beslutning. Jeg var livredd for frukt i 4 år når jeg var på lavkarbo, alle sa jo det gjorde deg feit. Rekke studier osv. nå spiser jeg mer frukt enn noen i Norge omtrent og jeg er slankere enn noen gang. Da er det noe som er merkelig

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min