Hjelper ikke trening?
Hei! Nå trodde jeg at jeg hadde funnet et bra svar som kan få vekta til å gå nedover igjen,det er nå snart et halvt år siden jeg har gått ned eller jeg går ned et-to kilo også kommer de på igjen senere,uten at jeg gjør noe annerledes. Jeg går nå på Skaldemann,men heller ikke det hjelper og det er skikkelig frustrerende. Så plutselig en dag fikk jeg en god ide,trodde jeg,hva om jeg meldte meg inn i helsestudio og gikk dit ca.3 dager i uken? Det måtte da få i gang noe. Så i dag leste jeg i både Skaldemann sine bøker,I LCHF boka til Dahlqvist og en annen lavkarbo bok at det rett og slett er ikke vits i å trene for å gå ned i vekt,for det har ingen effekt.
Hva mener dere? Er det noen som har erfaring med det forresten? Jeg vet jo at når du trener så bygger du muskler og går ikke ned i kilo,men på lang sikt må man da vel gjøre det? Eller er jeg helt på jordet og litt stuck i karbo verden når jeg tror det? Jeg har jo faktisk endel å ta av også,men jeg har ikke gått under 130 kg de siste 6 mnd...bare bikket rundt. Nå takker jeg jo gud for at jeg ikke går OPP,men likevel. Hva tror dere?
|