Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 10:32   #8
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Går egentlig mest opp i vekt ... Noen råd?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Ser på frokosten din at det er omelett med fløte og ost + blomkålmos med fløte og ost. Det blir ganske mange kalorier tilsammen det... Jeg ville kuttet ut fløte og ost på blomkålen til frokosten, hva med en salat istedet? Agurk, paprika og grønnsalat av noe slag? Og heller ett egg til i omeletten?

Selv om man er i ketose så kan man ikke trø nedpå ubegrenset med kalorier og bør tenke litt over det dersom vekta stagnerer over lengre tid. Når kroppen blir lettere så blir også kaloribehovet litt mindre etterhvert.

Hun oppgir inntaket til ca 1600 kcal - det synes jeg på ingen måte høres "for mye" ut. Gjør akkurat som du har gjort, Peppa Gris - tilstrekkelig fett er viktig!

Og om det stemmer at du hadde utskeielser nylig, så er det riktig at vannvekta kan bli værende ganske lenge, ja.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat