Var hos legen i dag, og mistet alt håp... Noen blir ikke friske var det jeg fikk vite
Var hos legen i dag, og ble bare helt satt ut. har hatt lavt stoffskifte i 14 år, og aldri vært stabil. Svinger opp og ned, Har også PCOS og insulinresistens. Ba om å få støttemed i form av Liothyronin, med det sa legen nei til Ikke godkjent av den "gode side" (legens ord) Ba om å bli sendt til Aker, men der tar de ikke inn folk hvis ikke det er veldig spes saker. Sa at jeg kjente flere som har fått denne medisinen, da svarte legen at dette var alternative leger.....
Hun ville henvise meg til en lege i Sandvika, som er spesialist. han har jeg vært hos før i forhold til PCOSen og da var han ikke intressert i å prate om hypoèn min. Noe jeg merer er helt feil, jeg mener legene må se hele meg ikke bare en og en av hormonforstyrrelsene mine..... Han var mest opptatt av at jeg måtte slanke meg, og at han kunne selge meg ett opplegg hvor en sykepleier kunne hjelpe meg.... Nei Takk!
Sa at jeg var dritt lei av å være syk, og da sa legen; Vi klarer ikke alltid å regulere alle, sån er det nok med deg. Jeg ble helt satt ut, og klarte ikke å si noe. Jeg kan jo ikke gi opp! har bestilt time på Balder i dag, driter i om legen min mener det er helt feil!
Prøver nå lavkarbo, men har stupt i forhold til fritt T4. Er fortvilet....
|