Tråd: Ketose og ghb
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 17:08   #1
Lohne
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
Alder: 39
Lohne er på en erverdig vei

Ketose og ghb

Jeg som x party jente har vært borti en del ghb tidligere. I et par dager nå har eg gått rundt med samme smak i munnen som jeg får av små doser av ghb og når ghbn er på vei ut av kroppen. Samme følelsen i kroppen, litt små skjelvende, og samme tunge hodet, og litt brusende gledesfølelse, samt svingninger. Eg var så overbevist om at dette var det samme så jeg søkte litt rundt på nettet. Da fant jeg ut at økte katekolaminnivåer ved lavkarbdietter kombinert med at enkelte ketoner ser ut til å påvirke GABA reseptorene i hjernen på samme måte som GHB. Dette kan være en årsak at denne dietten fungerer så bra for noen, da dette gir økt energi og følelse av velvære, og forklarer hvorfor man føler som man føler i tilvendingsfasen. (ubehagelige og farlige. Kvalme, hodepine, lavere hjerterytme, senking av blodtrykket og muskelkramper, er noen av bivirkningene) Og hvorfor det ikke fungerer for alle. GHB har jeg lest at i store doser kan føre til bevisstløshet og at man kan slutte å puste, og at over langtidsbruk kan føre til deprisjoner. sistnevnte er det jeg er urolig for. Da lurer jeg på er det noen av dere som har gått på lavkarbo over lengre tid som har gått tilbake til normalt kosthold og ikke følt seg elendig psykisk? Jeg er overbevist og kan nesten si at jeg vet at dette stemmer, da jeg kjenner smaken og følelsen alt for godt igjen. Har forandret synet mitt på ketose i hvert fall, og dere bør være litt mer skeptisk til dette. Det forklarer en god del ved dette kostholdet.

Lohne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat