Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 18:39   #7
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: var hos legen i dag, og mistet alt håp...Noen blir ikke friske var det jeg fikk v

Jeg har også lavt stoffskifte, Hashimoto og knutestruma.
Min fastlege mener at lavt stoffskifte er "en ukomplisert tilstand så lenge man husker å ta levaksinen". Jeg sliter enormt med overdosesymptomer selv med lave doser levaksin. Jeg kutter nå ned på medisinen, selv om det gjør stoffskiftet mitt enda svakere
Fastlegen min mente jeg kunne forsåvidt komme og ta en ny blodprøve i midten av juni "selv om det er liten vits siden de ikke klarer å stabilisere stoffskiftet mitt" og jeg er "en vanskelig pasient som ikke reagerer riktig på medisinen."
Jeg har i dag prøvd akupunktur i håp om å lindre overdosesymptomene mine noe.
16.juni skal jeg til privatlege (Arendal Helsecenter) som har spesialisert seg på slike vanskelige pasienter som jeg er. Det koster mer, men kan jeg bli bedre så er det verdt det. Utifra prislisten deres koster første time 700, og så er det 400 pr gang etterpå. Reiseutgifter får man heller ikke dekket, men jeg nekter å la meg selv bli sykere og sykere pga en inkompetant fastlege hvis det er et ørlite håp om å bli bedre.
Etter å ha gått sykemeldt/på AAP i to og et halvt år har jeg ikke akkurat romslig økonomi, men årets skattepenger som kommer i juni er øremerkt helsa mi.......

Sist redigert av BenteR : 24-05-11 kl 18:58. Årsak: trykkleif
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat