Sv: Ketose og ghb
tror heller ikke at det har samme effekt ssom langtids b ruk av rusmidler, da man også må ta mye høyere doser for å ruse seg.
Og man vil selvfølgelig føle seg bedre for kroppen vender seg jo til det. Men eg kan si med sikkerhet at følelsen og smaken er det samme som med småå inntak ghb. (ikke selve smaken av ghb, men smaken man har etter det har går ut av kroppen) og siden ketoner og ghb påvirker samme del av hjernen, og har veeldig lignende effekter så kan d jo ver d har noe å si. men siden ghb og bhg eller ka nå enn finnes naturlig i kroppen betyr d jo at mindre mengder som gjør denne effekten i hjernen ikke er farlig i noen grad, så en viss økning av "effekten" (ikkje stoffet ) behøver jo ikke ha noe å si siden kroppen vender seg til dette uansett, og man vil merke mindre til den ettter en viss tid.. hehe så flink eg e t å formulere mg , .. syns bare d va merkelig når eg begynte å få smaken og samme følelser som jeg har hatt før, (heeilt likt) og fant at d var likheter om hvordan de påvirker hjernen og vil har de samme "bivirkningene".. Følelsen og smaken va skremmende for meg, heilt heilt likt, og eg som har slutta md dette,og tar stooor avstand fra d nå
wow eg føle mg smart i dag ass, :/:P
|