Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-04, 11:25   #469
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

I går forsvant de nye inneskoene mine ut vindusveien, med et solid kraftuttrykk etter seg.

Det var 10. gangen på kort tid jeg sklei og slo meg noe helt for j* (Unnskyld )

De var så utrolig glatte under, så når det bare var litt vann på gulvet eller sålen, og jeg kom i hundre så gikk det som det måtte gå. Første og andre gangen tok jeg av meg skoene og tenkte. Disse må kastes. De er jo livsfarlige, hvis jeg fortsetter å bruke dem så kommer det helt sikkert til å gå riktig ille en dag.
Jeg sklei bade tre og ni ganger til, mensj eg snakket om det til samboer'n. Vurderte til og med å ta de med til butikken å klage. Ikke pga pengene, men fordi andre også kan slå seg vederstyggelig
I går gikk det som det måtte igjen. Jeg sklei og slo overarm /skulder inn i hjørnet på skap ....uuuuuuhu...aua..
Måtte gråte litt. Armen er vondt. Ikke så veldig blå, men så øm at jeg ikke kan være nær...

I går forsvant tøflene....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP