Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?
Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.
Det er jo bare svada, da, at man kjøper proteinpulver, kapsler og vitaminer i hytt og gevær. Jeg har spist lavkarbo- ren mat fra naturen - i 2 år uten å ha kjøpt en eneste kapsel eller pulver, noe jeg anser for helt unødig, og har jernhelse. Før var jeg syk flere ganger hvert eneste vinterhalvår, nå har jeg ikke vært syk på 1.5 år, selv om folk rundt meg er klin forkjølet biter det ikke på meg lenger.
En kan også legge ut liste på de som IKKE har spist annet en kjøtt og fett i mange tusen år, sånne lister kan ikke legges ut som bevis for at vi er bestemt for en type mat, men kan brukes som argumentasjon at det fungerer bra.
Sånn kan man si at Conquistadoren som beskrev indianerne som ekstremt sterke, like hurtige som en bøffel, løp hele dagen uten å hvile osv osv på kjøttkost, kunne vært bevis på at det er det optimale. Men nei. Det går ikke, jeg mener man på se på hvert individ, så må det prøve seg frem på hva som er best.
Når folk spør om bevis så gir jeg dem det.
Er jo dette jeg sier, alle er forskjellige og man må gjøre det som fungerer best. For deg virker det som å være lavkarbo. Som jeg har nevnt i sted så plukket jeg bare ut en populær lavkarbo fronter Mark Sission og han selger sin del av supplementer ialefall og bruker masse selv.
http://primalblueprint.com/categorie...e/Supplements/
|