Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 16:09   #115
dydde
Sperret

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 39
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ok, så dine få svært omstridte kilder har større tyngde enn 42 kildehenvisninger i et etablert Vitenskapsmagasin..... alrighty then...

For tenk jeg har det... Jeg hadde alvorlig mangel på både B12 og folat da jeg spist høykarbo. Da mener jeg mye frukt og grønnsaker, minimale mengder protein og så godt som ingenting fett. Etter kun 3 mnd kunne jeg kutte B12-sprøytene og folat-tilskuddet fordi lavkarbokostholdet normaliserte verdiene... Kommentarer til det ??

Den videoen der er jo helt latterlig! For det første er duden som er hovedperson DOPET på ett eller annet ulovlig, for det andre har han INGEN kunnskap om glukose/karbohydrater og kroppens metabolisme, ganske likt slik du framviser her faktisk Beklager, finn noe annet som bevis hvis du ønsker at jeg skal ta din kommentar om Lierre Keith særlig alvorlig...

Merkelig hvor ekstremt aggressive disse veganerene/vegetarianerene blir når kostholdet deres blir satt under lupen... mulig det er blodsukkersvingningene som gjør det?? [/quote]

Hvis et vitenskapsmagasin har all denne kunskapen og hevder ditt og datt. Når alt dette blir motbevist hvor gyldig er disse vitenskapsmagasinene da?

Ok så du mener at lavkarbo høy kjøtt kurerte b12 mangelen din? IKKE 3 måneder med B12 injeksjoner? som jeg har nevnt tidligere folk bruker kun 1 måned med B12 injeksjoner på vegetar så trenger de ikke tenke på b12 igjen.

Jeg blir irritert når du kommer med latterlig informasjon og henger ut meg som bare er en budbringer. Kan du ikke skriver til folka som skriver bøker og hjelper folk med denne livsstilen ? Kan du ikke skrive mail til Dr Doug Graham som har gjort dette i 35 år å er sunnere å friskere enn nesten noen andre 58 åringer. Si til han at han ikke har peiling og at du og dine lavkarbo frontere osv. vet alt. Gjør det heller.

Herlig at du kan hevde at disse høykarbo folka ikke har peiling når de har mer resultater enn du eller de andre lavkarbo folka kan vise til. Da mener jeg resultater i form av folk som har blitt friskere, kvitt sykdom osv. Virker som du har veldig peiling og ikke lever totalt i en lavkarbo boble.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat