Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 16:10   #116
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Igjen jeg har ingen ide om dette. Det eneste jeg kan gjøre er å vise til folk som hjelper og kurerer folk som har diabetes 1 og 2 med høykarbol. Hvis dere er mer interresert i hvordan osv. må dere bare spør de folka som gjør det. Med andre legene osv. eller lese rundt på siden dems.

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Uff. DETTE ER IKKE MINE ORD, JEG SIER HVA DR MCDOUGALL SIER. JEG HAR IKKE PEILING PÅ DIABETES BLA BLA BLA BLA. JEG ER EN BUDBRINGER, SEND MAILEN TIL BERNARD Å HETS HAN FOR SIN KUNNSKAP IKKE HETS MEG. JEG ER HER FOR Å HJELPE Å GUIDE FOLK TIL FORSKJELLIG INFORMASJON. Om Tomas bloggen har så vanvittig peiling vet jeg ikke, så lenge han kurerer masse folk da er jeg nok enig med han.


Det er FARLIG å gi råd du faktisk ikke vet OM fungerer.
Det får du ikke lov til her inne på dette forumet!

OM du tar slikt for "god fisk" så er det opp til deg.
Men å spre slikt, som faktisk kan være farlig for forlk, det gjør du ikke her inne.

Gerd
Moderator

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat