Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 16:24   #123
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Beklager, dine kilder har ikke motbevist noe som helst etter min mening.

Jeg tok ikke injeksjoner etter at jeg startet på lavkarbokosthold.

Du får bare bli irritert - men bli det heller på deg selv, det var DU som insisterte på at du "bare" var en budbringer

Hvorfor skal jeg gjør det når jeg ikke tror på det han sier - dvs det DU sier han sier. Det er jo du som vil framheve ditt høykarbokosthold her - og jeg mener du kommer med feilinformasjon. Ønsker du å veilede andre her inne til å endre kosthold, kan du jo ikke bare henvise til å sende en mail til dine kilder? Står du ikke selv for det du spiser og mener?

Du tar feil om du mener det ikke er bevist at lavkarbo har "kurert" sykdommer, faktisk er ikke sykdommene kurert, men SYMPTOMENE har blitt i stor grad borte. Feks har jeg alvorlig chrons med voldsomme fordøyelsessymptomer som er blitt vekk bare en mnd etter at jeg skiftet kosthold til lavkarbo. Det finnes 1200 studier som beviser lavkarbokostholdets helsemessige virkning... hvor mange studier har du som viser til at ditt kosthold har samme effekt?

Det er faktisk ikke vært å svare på dine poster lenger. Du viser total ignoranse for alt. Virker som du har funnet dine folk i kostholdsmiljøet du stoler på og er bundet til dem. Så håper du får det fint.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat