Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?
Guttungen min har også vunnet maratonløp, men her i huset er vi så realistiske at vi ser på slutt-tiden, ikke hvor mye seinere de andre som stilte opp løp *lol*
Når det gjelder dette at du står frem som budbringer for alvorlige sykdommer du TROR du vet "kuren" på;
Vær så snill å slutte å påstå slike ting.
Ikke alle setter seg inn i hva som skjer i kroppen når man har en sykdom som er dødelig uten medisin, og hvis du bare klarer å overbevise en eneste om at de må spise som du gjør, så er dette farlig.
Det er absolutt ingen unnskyldning at du etterpå skriver fra deg ansvaret og skylder på andre som du har feiltolket!
Absolutt ingen steder i linkene dine finner jeg at noen blir kurert for diabetes 1. Såvidt jeg vet (og jeg har lest mye om dette) så foruten det å få transplantert en ny bukspyttkjertel, så er det forsøk i Kina med innsprøyting av stamceller som er det nærmeste man kommer en kur som helbreder.
Ved å gå over til lavkarbo (med ekstremt nøye blodsukkerregulering/ redusering av insulin) blir medisinmengden man trenger redusert kraftig, men man blir ikke helbredet!!!!!