Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 17:22   #149
JenJen
Seniormedlem

JenJen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Gidder ikke lese hele tråden med krangling, så beklager om noe blir skikkelig feil her.
Men jeg har prøvd å bare leve på frukt og da i hovedsak bananer noen dager (hadde skikkelig cravings en periode) og det er noe av det verste jeg har gjort mot kroppen min Jeg hadde diare og magekramper alle disse dagene, og det tok uker før det ble mer normale dager enn diaredager. Magen er fortsatt ikke helt bra igjen og jeg er litt bekymret for om den noen gang kommer til å bli helt bra igjen

Så ja, noen har prøvd høykarbo. Og det var helt for j****g og er fortsatt det i dag da planene mine ofte går i dass, bokstavelig talt. Kan ikke huske noe økt energinivå eller noe annet, det var ikke akkurat der jeg hadde fokuset mitt Det var ikke så lenge men verken tarmen min eller sjela mi hadde taklet noe mer.

Rest if you must, but don't you quit.

JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat