Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 17:40   #167
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbo, noen som har erfaring?

Mange mennesker lever et helt supert liv med grandiosa, cola og seigemenn i mange år. Det betyr ikke at jeg kan leve slik, men for noen funker det helt supert, iallefall om de tar seg noen vitaminpiller i ny og ne.
At noen gjør som TS, og trivst med det, er helt ok for meg, men jeg kan ikke leve sånn. Da ville insulinmengden økt drastisk og faren for følgesykdommer økt tilsvarende, men for TS er dette altså det optimale.
Jeg tror at de aller fleste her inne har valgt å legge om kostholdet fordi de har funnet ut at masse karber ikke funker for oss.
Sjansen for at vi skal gå vekk fra noe som funker og er velsmakende til å bli fruktspisere av dimensjoner er vel ikke så veldig stor

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat