Tråd: Vega test ?
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-05, 09:52   #3
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Jeg ble for noen år siden testet av en dame som også var homeopat og vitamin- og mineralterapeut. Fikk hjelp når jeg skiftet ut alle amalgam-plombene mine. Hun testet da hvilke vitaminer eller mineraler jeg behøvde eller hadde for mye av i kroppen, hvilken homeopat-medisin som jeg behøvde (jeg fikk flere typer i løpet av flere år) og hva jeg evt. ikke tålte av mat. Jeg var kjempefornøyd med denne behandlingen og var frisk og rask etterhvert den gangen. Jeg er 100% sikker på at de svarene testen ga er nøyaktige og riktige, da de gang på gang bekreftet ting jeg tidligere hadde fått beskjed om fra prøver/leger/andre naturmedisinere og mine egne erfaringer. Damen holder til langt unna der jeg bor, ellers hadde jeg gått der ennå.

Hva driver terapeuten du vurdrer å gå til med i tillegg til Vega-testing Nille?

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat