Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 10:38   #3
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Trappe opp matmegden?

Hei Regret

Vi har jo diskutert dette litt før, men jeg skal nå gi deg tips utifra Ketolysekuren og hva andre har opplevd, uten at dette går spesifikt på deg.

Ketolysekuren har en veldig enkel regel, som fungerer for de fleste. Spis når du er sulten, til du er mett. Det er mange som har opplevd at stagnasjon i vektnedgang har gitt seg når de har ØKT mengden mat de har spist. Kroppen din kan faktisk tro at det er krisetider, og tviholder derfor på vekta.

Du har nå prøvd i lengre tid med periodisk faste (som ikke har noe med ketolysekuren å gjøre) uten at det har gitt deg de store resultatene. Prøv å spise mer enn du gjør nå i en periode, sånn at kroppen din forstår at det slettes ikke er en krise på gang.

I tillegg virker det som om du stresser veldig med vekta. Legg den vekk og ikke vei deg på to uker. Stress hindrer vektnedgang.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat