Sv: Maiskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Hmm, Har du vært hos butikker som Change, LaLina, Triumph eller She? De har godt utvalg i "sære" størrelser. Og, visste du at det går å få kjøpt forlengere? 
Snille deg ... eg bur i Molde. Det seier vel alt, ROFL !!! Eg har ikkje høyrd om desse ein gong... Den butikken som liksom skal vere litt sånn spesialist på undertøy, stod der med 1 søtt lite korsett som ellers ville vore perfekt, det var kvitt og avtagbare stropper og hadde strømpeband... men det kom kun i str 70A-75C eller kva det no var. Ho beklagde at det var umogleg å få inn andre typar, og foreslo at eg kanskje sjekka ut Lindex...?
Eg går her og drøymer om å shoppe i ein metropol som London - tilogmed Oslo eller Trondheim er vel paradis i forhold til denne lille utkanten her? Er det verdt å ta turen til bartebyen for å shoppe? Eg er alvorsleg glad i silke og blonder. Men rekk det nok uansett ikkje før bryllupet, har ringt og arrangert med retur og bytte av den eg bestilte og kryssar fingrane for at ein C-cup vil sitte litt betre. Det føles sært å bytte ned til ein C når ein vanlegvis duvar rundt i DD.

|