Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 18:56   #300
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Maiskravletråden 30+

Mine blir nok berre tomme skinnsekkar som heng og sleng. Godt på veg alt. Men likevel så fyller eg opp ein DD når eg brettar dei saman

Veit du Edla, det med venje seg av med å putte ting i munnen, det kjem etter kvart det altså. Eg hadde det også slik i starten, og det tok ei lita stund. Rydda bort litt potetgull som dei andre hadde spist, for eksempel, (vel teknisk sett så rydda eg vekk det potetgullet dei ikkje hadde spist ) og berre putta det i munnen utan å tenke over kva det var eg gjorde i det heile tatt. Og så "oj, oppsann" - og så måtte eg jobbe med å bevisstgjere meg der. For det er vel ikkje det at ein har så innmari lyst på dette, alltid, når ein "sprekk"?

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat