Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-11, 18:58   #14
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Trappe opp matmegden?

Jeg liker idéen som Manne kommer med her, å dele opp ett måltid til å bli to. Men jeg er redd det blir for lite til å bli mett? Kanskje jeg er litt rar, men jeg skal ha en del mat før jeg blir mett og det er nettopp derfor jeg tar f.eks bacon ved omeletten eller osteknekkis med smør på. Det må liksom bli noe ekstra og en god størrelse på måltidet, men dette kan selvsagt endres på ettersom magen venner seg til det. Så kanskje jeg skal prøve det i morgen. Laget frokost slik jeg vil lage den, men spise halvparten da og resten til lunsj.
Jeg fikk nettopp vite at jeg har fri i morgen, så jeg sover nok et par timer lengere også så det er ikke sikkert jeg trenger frokost i morgen og i helga, men på mandag igjen kan jeg prøve å få til dette skikkelig.

Dere sier at å ha litt kontroll er bra, og da lurer jeg på hva dere mener om å fintelle kalorier og karbohydrater med diett.no og / eller planlegge på forhånd for å vite at alle prosentene blir riktige? Er det å være for kontrollerende? Jeg tenkte i grunn å slutte med det og jeg har ikke brukt det i dag heller, men jeg føler mer engstelse nå enn om jeg faktisk teller med diett.no. Jeg har ikke kontroll og sånt er veldig skummelt, nesten slik at det er like greit at jeg ikke skal veie i morgen da jeg forventer oppgang av stress og for mye karber osv. Æsj, jeg har heller ikke drukket vann i dag, men får nok noe ned i løpet av kvelden

Jeg må få takke dere alle for noen fine ord dere kommer med! Jeg føler meg virkelig ivaretatt og rørt. Tenk at dere gidder å ta dere tid til meg! Det er helt utrolig og det føles godt Sånt løfter dagen!

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat