Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 09:31   #70
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Ja det er vel ikke krise om man bikker over 1000. Men kommer jeg opp mot 1200 kcal så er det igrunn det jeg har lagt på ganske ofte på Ketolyse også, de dagene jeg har slitt med matleihet og sånn...
Det er vel høy fettprosent kombinert med lite kcal som er det avgjørende her antar jeg

Utrolig at du har gått ned over 4 kg på 4 dager. Spent på å se om det er sånt som kommer på igjen etterpå Kan vel ikke være så mye vann heller, hvis du var i ketose på forhånd...?

Har du prøvd å gå andre veien, å heller øke både fett og kalorier? Det er et par tråder på forumet hvor folk har gått opp til både 2500 og 3000 kcal og fått satt i gang forbrenninga på den måten. Bare en tanke fra meg siden du allerede ligger såpass lavt i kalorier

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat