Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 09:42   #71
kthnk
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 192
kthnk er ny på veien

Sv: Hjelp til fettfastemeny

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Har du prøvd å gå andre veien, å heller øke både fett og kalorier? Det er et par tråder på forumet hvor folk har gått opp til både 2500 og 3000 kcal og fått satt i gang forbrenninga på den måten. Bare en tanke fra meg siden du allerede ligger såpass lavt i kalorier

Ja jeg har prøvd det for en kortere periode. Muligens ikke lenge nok til å se om det hadde noen effekt. Problemet da var at jeg hadde veldig vanskelig for å klare å spise så mye og så ofte... Ble kvalm og uvel rett og slett.

Jeg er litt opptatt av å finne et kosthold jeg kan leve godt med uten å måtte stresse meg ihel med planlegging og veiing, og slippe både å gå sulten og å presse i meg mer mat enn jeg orker. Jeg vet av erfaring at da holder jeg ikke ut så lenge.

Derfor tenkte jeg å prøve dette også, for fem dager el så, og så gå tilbake til vanlig lavkarbo (maks 20kh) og ligge på rundt 1500-1600 kcal pr dag som jeg stort sett gjør. Mest fordi en kilo eller to ned nå, etter så mange uker på det samme, hadde gitt meg en liten mental oppsving nå før sommerferien

Skjer det ikke noe på de fem dagene så får jeg bare fortsette lavkarbolivet slik jeg holder på og satse på at kiloene likevel vil forsvinne sakte men sikkert...

__________________
Kathinka


Sist redigert av kthnk : 27-05-11 kl 10:06.
kthnk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo (max 20) Svar med sitat