Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-05, 23:54   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Men jeg synes boka var et kupp, jeg! kommer nok til å legge inn endel oppskrifter her inne fremover, ja

Husk at det er copyright på oppskrifter du kopierer direkte fra boka. Du må endre på dem litt for å omgå copyrighten om du ikke har fått tillatelse fra forfatter å gjengi oppskriftene. (Kommer under åndsverksloven var det en kokk som har skrevet kokebøker som fortalte meg)

Oversetter vi fra annet språk og/eller omarbeider til norske forhold er det OK.

Tror vi synder mot dette alle, men tror det er litt viktig å huske på siden dette er en norsk bok hvor forfatteren muligens kan dumpe borti sidene her. Finner vedkommende sine oppskrifter her - ordrett kopiert - kan vedkommende faktisk søke erstatning !

Fant forresten flere av mine oppskrifter her fra forumet her kopiert ordrett - altså ord for ord, tegn for tegn - (klipp & lim) i et annet forum, hvor "kopisten" hadde utgitt dem for sine egne. Ble litt overraska, men lager ikke noe big deal av det......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat