Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 19:28   #1
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Motetips til de med over normal BMI

Ja det lurer jeg på om finnes. Jeg har ennå flere kilo igjen til mål, men jeg ønske rå se mitt beste ut, på tross av stor rumpe/ lår og kamelhumper. Jeg har også sett det at de rettet plaggene kan fjerne 10 kg, og de galne kan legge på 10 kg

Så da lurer jeg på om noen har noe gode tips, eller linker til bloggere med stormoter. Har sett litt på HM og Ellos sine stormoter, men er ikke så veldig mye der egnetlig. Selv er jeg nå en str 42, så er litt mitt mellom liten og stor føler jeg.

Ønsker i tillegg komfertable klær, sliter fryktelig med bukser fordi lårene mine enda er litt store, så selv om de passer rundt midjen, så er det strame på lårene og det ender med at lårene "drar" buksa ned når jeg beveger meg, eller setter meg- fryktelig irriterende. Jeg er veldig smal rett under bysten, så topper som går inn der er fine. Tights og topper er fint, men sliter litt med å finne de rette toppene som ikke ligger som telt rundt kamlhumpene mine. Noen ender ofte opp med å blåse meg opp enda mer enn jeg er.

Et annet tips er åpne cardigener over stramme topper, det gjør at en ser smalere ut

Så igjen, noen andre med gode tips, vi må da se vårt beste ut om vi ikke er st 36, får det må vi jo absolutt ikke være

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat