Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 20:13   #5
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Størrelse og vekt

Opprinnelig lagt inn av Rioja, her.

Jeg veier over 10 kg mer enn en venninne av meg. Vi er like høye, men hun er større enn meg, og bruker størrelsen over meg i klær...
Jeg har vel såkalt "tung" beinbygning, endel muskler også sitter kiloene på forskjellige steder.

Folk er vel bare forskjellige!

Så enig der altså!

Både mamma og jeg er rundt 172 cm høy (jeg er vel kanskje en cm eller to høyere) og hun veier rundt 60 kg, mens jeg veier rundt 70 til "vanlig" (har kommet på et par kilo i det siste da, men jeg jobber med saken ).

Jeg hadde blitt overlykkelig over å ligge på rundt 68 kg (mesteparten av fettet ligger rundt livet på grunn av PCOS, men har planer om å bli kvitt "bollemagen" ved hjelp av trening... på et eller annet tidspunkt ), mens mamma synes liksom at hun ser skikkelig tjukk ut om hun ligger på rundt 61 (magen hennes henger også litt "slapt", men hun er tross alt 57 og har vært gravid 6 ganger - en gang med tvillinger... ) Nei, skjønner meg ikke på henne, for hun er absolutt ikke tjukk, og etter min mening så hadde hun nok hatt mer utbytte av å trene for å få strammet litt opp her og der!

Er nok definitivt noe i det med ulik beinbygning ja!

Sist redigert av Julie : 27-05-11 kl 20:19.
Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat