Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 20:21   #6
Mellon
Seniormedlem

Mellon sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Størrelse og vekt

Jeg har alltid hvert mye tyngre enn jeg ser ut, derfor for mange sjokk når jeg sier at jeg skal ned næremer 20 kg til. Jeg husker da jeg giftet meg, da var jeg og min venninne samme størrelse, men jeg var alikevel 7 kg tyngre enn henne. Det går nok lit på benbygning vil jeg tro, er hvertfall det jeg skylder på. Og så ligger det nok noe gjevnerer hos meg enn hos andre.

Men det er ganske likt med jentene våre da. Husker da eldste var liten fikk de fleste sjokk da de prøvde å løfte henne, hun var jo blytung. En kamerat av oss skulle løfte henne opp i armene samtidig som han holdt sin egen sønn (sønnen hans er 9 mnd eldre enn vår datter, men vår datter har alltid hvert stor for alderen) de var jamnstore, men vår datter var en del kg tyngre enn gutten, så kameraten vår veldtet nesten da han prøvde å løfte.

Jeg tror det derfor er viktig og ikke henge seg for opp i vekte, men se litt mer realistet på det. Jeg som er 166 høy, sikter ikke mot de lave tallene, er egentlig fornøyd om jeg kan holde meg like under 70, men venninne min som sagt, er like over 60. Hadde jeg havnet under 60 hadde jeg ikke sett ut, men hadde fortsatt hatt normal BMI

Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat