Sv: Motetips til de med over normal BMI
Opprinnelig lagt inn av Julie, her.
Hadde ikke sagt nei til en 38-kropp, jeg nei! *Drømme drømme* 
Jeg kunne også gjerne hatt en 38 kropp, men det har ejg ikke altså. Topper som passer i str 38 er typisk tunikaer som ikke er stramme, men vide, og så bruker jeg mye singletter under klær, og de strekker seg mye og kan godt være 38, men en perfekt str 38 er jeg ikke enda.
Men takk alle, for at dere gi meg litt perspektiv på min størrelse. Ligger foresten bilder av meg i journalen min, om dere vil se og komme med tips om hvordan jeg kan kle meg. Jeg kan foresten lege ut eksempel på klær som gjør meg fett og klær som gjør meg slank- er jo litt morsomt å se hvor mye klærene betyr.
Syns foresten det er så mange andre store damer så er såå flinke å kle seg. Og zizzi har veldig mange fine klær, går og for inspiarsjon i viduene der, men størrelsen begynner vel på 44 der da, så det blir akkurat for stort for meg. Men jeg syns også det er vanskelig å finne klær i vanlige butikker, der er det plakater og sylslanke dukker, og hos meg disser de både her og der, og jeg får liksom ikke noe til å sitte fint og behagelig. Bukser siger ned, topper ruller opp 

Startvekt 76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
|