Sv: Motetips til de med over normal BMI
Enig i at dette ikke er lett nei... Jeg var veldig glad i å shoppe og kle meg før, men med overvekten er vel dette noe av det verste jeg gjør nå 
For det første syns jeg det er utrolig lite utvalg i store klær, og de er kjedelige. Det lille som ser kjempefint ut (f.eks på Zizzi) passer ikke min lommebok iallefall.
Magen min er sånn at det er helt umulig å ha buksen nedenfor altså. Det ser helt grusomt ut, og vondt, klarer ikke gå sånn. Så jeg må ha bukser som magen kommer "ned i", altså helt opp til langt over navlen Heldigvis har jeg funnet et par stk fra XLNT-kolleksjonen til Kappahl, så det er disse det går i da... Jeans o.l er det bare å glemme, må være tøystrech. Veldig kjipt med slike begrensinger syns jeg.
Ellers går jeg i endel tunikaer. Rett og slett fordi de ikke strammer, noe som jeg syns er fryktelig. Jeg MÅ være komfortabel. Så bruker tights som går helt opp til brystene omtrent og en tunika som smalner litt i livet og brer seg utover.
Jeg har jo noen gensere som jeg bruker til buksene mine, men der tyter valkene ut overalt altså. Kjøper jeg gensere i større størrelser så ser jeg ut som et telt.
Jeg bruker vel ca.str.46 for det meste. Kommer jo ann på klærne... men ja, str.40 er min drøm.
|