Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-05, 14:32   #6
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Jeg har også sansen for friluftsbarnehager, men poden er for ung ennå. Må være 3 år da. Men han går i privat barnehage, og de er like mye ute som friluftsbarnehagene er, men de har ikke tilholdssted ute da (permanent et mener jeg). Men de har lavo uke: om våren en uke i fjæra og nå i høst i skogen. Da må vi levere og hente på nevnte sted. Vet ikke om det blir noe lavo uke til vinteren???

Ellers så vet jeg at mannen min har fått de til å prøve fiskepinner i pølsebrød, og det ble en stor hit. Ingen klager og barna spiste mer enn de noen gang har gjort før. Til og med de voksne var forbauset over barnas spising den dagen.

Og jeg tar gjerne mot flere tips.