Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-11, 14:01   #26
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Motetips til de med over normal BMI

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

jeg hadde vært kledd i svart for å dekke til alle problemområdene!

Hehe, jeg går nesten alltid i bare svart, selv på sommeren
Men jeg tror ikke på at hele du er et problemområde, ikke egentlig. Kanskje du kan ønske deg et sånt stil-kurs eller bli ny kurs til bursdagen? Da får man tips og trisk man ikke tenker på selv. Se bare på bli ny reportasjene i KK og lignende blader
Eller få et par veninner du stoler på og liker stilen til å kle deg opp (uten å protestere). Tro meg, på din alder vil man at de man omgir seg med tar seg best mulig ut, derfor vil de gjøre sitt absolutt beste
Og hæler, du trenger ikke gå så høyt som 9cm, 4 holder helt fint. (Disse har f.eks 3,5 cm) Bare ikke helt flate, da havner man lett "bakpå" og krummer ryggen for å veie opp. Dessuten, modeller er som regel over 1,80 høye, de går alltid med høye hæler!