Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-05, 22:49   #12
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av nøtta

hei jeg er kristen !

men jeg tror ikke skapelsen ble til på våre 7 dager men på Gud sine 7 dager, hvis dere skjønner ??

uansett føler jeg ikke at det er så viktig egentlig nåtidens mennesker er så opptatt av og koble alt til vitenskapen alt må være så logisk !

Jeg tror at alle mennesker er søkende noen har funnet det de leter etter andre leter fortsatt , men at menneskene ikke kom hit av seg selv DET er sikkert for så smarte er vi ikke

Ha en fin kveld !!

Hadde ikke tenkt å kaste meg inn i denne diskusjonen, -men la gå.
Jeg er så helt enig med deg Nøtta! Jeg er også en kristen og tror på Bibelens ord.( Som noen av dere alt har sett her i forumet) Det hebraiske ord for "dag" kan også bety "perioder", ifølge dem som kan hebraisk,- jeg kan ikke. Om Gud skapte verden i løpet av 6 dager eller 6 perioder, betyr mindre for meg. Jeg tror det som står skrevet , og kan heller ikke skjønne hvordan noe eller noen fra begynnelsen ble til uten at det ble skapt!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat