Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-11, 18:43   #19
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lei av å være feit?

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg synes faktisk at det er bra at noen setter fokus på fedme. Greit nok at man ikke er enig med henne, men det er flott at noen roper høyt, skaper debatt og jeg tror nok hennes metode vil fungere for en del mennesker, akkurat som lavkarbo fungerer for andre.

Det er ingen som har sagt at ikke det er fint at det settes fokus på dette, men det er måten hun gjør det på som gjør at det blir så latterlig. Hvem kaller noen de vil hjelpe for "FEIT"?? Det er som å kalle en som er psykisk utviklingshemmed for hjerneskada. En alkoholiker for alkis. En narkoman for narkis. Det er ingen respekt der og hun viser gang på gang at det ikke er noe slags forståelse for dynamikken som virkelig ligger bak noen sin fedme.