Sv: Hjelp til fettfastemeny
Opprinnelig lagt inn av solsikke123, her.
Kan man fettfaste 4-5 dager, spise vanlig lavkarbo (under 20 karb) noen dager for så ta en ny faste? Eller er ikke det særlig sunt, i såfall hvorfor?
Blir det ikke sparebluss på grunn av fettet, eller?
Jeg skjønner ikke spareblussen når man fettforbrenner og har nok fett å ta av...blir så forvirra jeg...
Fofa, du er en sann inspirasjon for et krafttak før ferien )
Plutselig var jeg ikke mye til inspirasjon likevel...
Gikk på en liten smell igår, ja... Jeg vet at den ikke var såå ille, men jeg ble bare så skuffa av at jeg lot meg friste og ikke klarte å motstå...særlig med tanke på den innsatsen jeg har gjort denne uka. Men men, som sagt, spist er jo spist!!
Når det gjelder spørsmålet ditt, så kan man kjøre fettfaste 1 uke, så 1 uke induksjon(Atkins), og så kjøre 1 ny uke fettfaste etter det igjen! Som jeg har forstått det, så bør man ikke kjøre fettfaste mer enn 5-7 dager sammenhengende. Men det går fint an å ha en uke vekselsvis faste/induksjon.
Dagens oppdatering ble faktisk positiv, tross alt(!) jeg hadde gått ned 0,3 kg. Jeg hadde ikke gått ned noe i går, men i dag var det 0,3 minus, altså totalt 4,8 kilo totalt på 6 dager.
Jeg har forøvrig fortsatt med fettfasten i dag som planlagt, til tross for kanskje over 1500 kalorier i går...