Sv: Sprakk i dag med 2 boller
Og, det er ikke nødvendig å bli sint på seg selv, skuffet osv bare fordi man spiste noe man ikke burde ha spist. Det hender jeg også gjør det, jeg er meget svak i visse øyeblikk (særlig sjokolade)..men, det er så sjeldent og så lite at det påvirker ikke kroppen min i særlig stor grad i lengden. Det er bare der og da, den dagen.
Det er verre med alkoholen hvis man føst skal prate om hva man bør og ikke bør gjøre Jeg trener relativt mye (hver dag, styrke(veldig tungt og ikke sånn der "åh, jeg løfter 15 kg ), hadde jeg da vært på fylla eller bare tatt et glass vin ei helg så vil det "skade" meg over lengre tid enn hvis jeg plutselig får det for meg at NÅ vil jeg spise 200-300 gram sjokolade over en kveld. Den sjokoladen sitter bare der og da..dagen etterpå er en ny dag, men alkoholen vil sette meg tilbake til start 
(Men når det er sagt, med tida vil de "anfalla" hvor man plutselig spiste noe man ikke burde skje sjeldnere og sjeldnere..jeg spiser så og si aldri noe jeg ikke burde spise, men så stresser jeg heller ikke med at det, det og det kan jeg ikke spise, for da vil jeg jo ha det hele tiden. Jeg tenker derimot at det bør jeg ikke spise, hva annet kan jeg ta istedenfor?)