Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 09:39   #58
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva nå da ..? Vondt i magen etter måltid, erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Dra heller på akutten neste gang du får veldig vondt, i

Det var det jeg gjorde da jeg hadde de første gallesteinsanfallene. Greia var at ristingen i bilen sammen med tiden det tok å ordne barnevakt, komme seg dit etc ofte resulterte i at innen vi kom på legevakten, hadde anfallet gått over!
Siste gangen ringte jeg etter drosje midt på naten, fortet meg på legevakten og VIPS! en hyggelig, kvinnelig lege forstod tvert hva det var, ga meg riktig smertestillende og bestilt øyeblikkelig hjelp- UL til neste morgen!
Det tok riktig nok 6 måneder og noen flere anfall før jeg fikk operasjon, men det var godt å vite hva det var og ha riktige medisiner i bakhånd!

Så Imp, hadde jeg vært deg, hadde jeg satt meg på legekontoret mandag og ikke gått før jeg fikk henvisning til Øyeblikkelig hjelp- UL eller enda bedre, innleggelse, av fastlegen!!!

Nå er det nok!