Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 09:41   #21
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå skal jeg være litt gledesdreper igjen... Det finnes ikke noe nyttig næring i atkinsbarene, kun kjemiske tilsetningsstoffer. Så når man først kutter ut andre giftstoffer fra kosten skjønner jeg ikke helt hvorfor man vil proppe seg full med kreftfremkallere?

Regner da med at de fleste vet at atkinssjokoladene ikke akkurat er fullverdige måltider. Det er snakk om å finne et kosthold man kan leve med, og for mange vil det å kunne ta seg en liten sjokoladebit på lørdagskvelden være det som får dem til å ikke tryne i smågodtskåla eller potetgullposen. Og jeg syns ikke det ser ut som om det er noen som "propper seg full" med atkinssjokolader her. Ikke alle klarer å være 100% asketiske absolutt hele tiden

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat