Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 15:54   #8
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Andre enn meg som reagerer? Sukkervatn til baby...

Min kjære nevø på snart 2 år fikk litt sukkervann da han var på morsmelk for han grein og hylte så kraftig til tider at han ikke fikk i seg mat. Det var snakk om at foreldrene brukte noen ml fra en liten engangssprøyte som de sprutet inn i munnen hans, da fikk de som oftest roa han nok ned til at han tok pupp og fikk mat. Dette var selvfølgelig langt fra hver dag og i veldig små doser - kanskje en teskje i slengen. Det var jo ikke akkurat sånn at han blei fora på sukker for det.

Edit: Han var ikke kolikkbaby men hadde en låsing i nakken som ga han smerter, spesielt ved amming: Da dette ble oppdaget og behandlet, ble det slutt på både grining og sukkervann.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat