Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 20:09   #50
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Vet at noen styrer unna ALT når de går på lavkarbo men for meg blir det som å vente på en sprekk. Nå har jeg noe å kose meg med i helgene. Det gjør at ting blir lettere. Også går jeg fra ekstrem fedme til normal vekt samtidig

Så sant så det er sagt. I går koste jeg meg med en atkins bar og i dag har jeg kost meg med en cola zero og ostechips. I uka er det strengt regime med ren mat og trening. Heller gjøre det på den måten enn å gå på en smell, jeg er så flink til vanlig at det unner jeg meg rett og slett.

Opprinnelig lagt inn av Tone-G, her.

Du burde heller prøve den sukkerfrie sjokoladen til sjokoladeprinsen

100 ganger bedre Smaker skikkelig sjokolade

Hver sin smak, jeg syntes den var utrolig kvalmende og jeg ble umiddelbart som et middels stort gasskraftverk.

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

Vi er jo som nevnt i tråden forskjellige,og jeg føler meg heldig som ikke reagerer med hverken magevondt,diare,oppblåsthet eller søtsug. Skal ha med meg syv barer til Kypros på fredag,der vi skal på all inclusive en uke. Når venner og familie gumser vanlig Sjoko og potetgull om kvelden,skal jeg nyte atkinsbaren min og salte mandler. Målet er at vekten skal stå stille på ferien,eller maks opp en halv kilo,i motsetning til opp fire kilo,som var realiteten før.
Og jeg må få kommentere prisen. Noenogtjue kroner for lørdagsgodt er billig! Brukte over hundre kroner da jeg spiste høykarbo....

Jeg reagerer heldigvis ikke så mye på atkins i motsetning til andre sukkerfrie sjokolader og godis, så derfor unner jeg meg det, men maks en i uka. Pleier også og dra med meg barer på tur for å ha noe så jeg ikke sprekker, men ender som oftest opp med å ikke spise de for jeg spiser så mye annen god mat (lavkarbo) at jeg ikke har lyst på de.

God ferie forresten.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat