Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-11, 21:52   #924
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 34
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Huff jeg må innrømme noe så det ikke gnager så hardt på meg lengere.. Jeg veide i dag, en dag jeg ikke skal veie på. Jeg ga etter for presset og ønsket om å vite hvordan jeg lå an, men jeg visste jeg kom til å angre på det så jeg ble enig med meg selv om å veie MED teskjorte og FØR jeg tisset for å bare få et hint uten å avsløre hva den engentlige vekta er. Jeg trodde jeg kom til å legge det fra meg, men når vekta viste 1kg opp så var det ikke så lett å la være å tenke på. Jeg må legge til at jeg aldri i mitt liv har tisset så mye som jeg gjorde i dag tidlig, men jeg har på følelsen at jeg har gått opp i vekt også.. Jeg føler meg steintung og jeg blir ikke uthvilt uansett hvor lenge jeg sover eller prøver å slappe av, ryggen er som stein og jeg føler at noen skulle ha fått knekt opp hele greia. Jeg føler meg dårlig rett og slett, uten å ha et virus.
I morgen kan jeg egentlig veie, men jeg er redd for å se et uønsket tall.. Hva hadde dere gjort? Når jeg føler meg dårlig fra før så vil det å se noe sånt gjøre dagen enda tyngere så jeg vet ikke helt hva jeg vil gjøre.. Ikke har jeg drukket særlig mye vann i dag heller, mer brus enn vann og jeg tør nesten ikke å drikke så mye så sent om jeg skal veie i morgen tidlig, og dette får meg til å ane et tilbakefall.. Jeg er veldig nyskjerrig allikevel da så jeg har jo lyst å veie.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat