Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 07:32   #564
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

takk for svar! at man reagerer på planteøstrogenet falt meg ikke inn. man skal jo ikke ha bønner. er veldig glad i soyamelk, men brukte det ikke sist jeg var innom lavkarboen. håper ikke det går utover ketosen. men kan heller bruke litt fløte ja men hvordan smaker kefir? dette er ok leste jeg.

Soyamelk uten tilsatt sukker går ikke utover ketosen for den har jo tilnærmet ingen karber. Den kan kanskje være en partystopper for vektnedgang, men for mye soyaprodukt er ikke å anbefale, men du må nesten bare teste selv og se hvordan du reagerer. Du kan jo søke litt på nettet og finne det som er om soya. Kefir inneholder ca 4 kh per 100 g og er ganske syrlig i smaken. Det spørs jo hvilket kh-nivå du har lagt deg på og hvor mye du vil "spandere" på dette måltidet.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat