Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 09:46   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kostdoktorn på God Morgen Norge

Opprinnelig lagt inn av taraquin, her.

Fint å høre at det meste er under kontroll da Har du virkelig 1000 yq eller mener du 1000 UI? Forskjellen er så stor som hav og dråper da 1000 UI tilsvarer 25 yq. En huskeregel kan være at du kan ta 70 UI pr kg kroppsvekt. Om du f.eks veier 60 kg blir det da 4200 UI. Ved mangel kan det hende du proffiterer på enda høyere dose. Nå er det heldigvis sommer og "sol" innimellom, korte runder midt på dagen uten solkrem kan gi kroppen så mye som 20000 UI Magnesium, sink og litt A-vitamin (de fleste får nok) hjelper på opptak av d-vitamin.

Med ug (u i stedet for det merkelige tegnet som jeg ikke husker hvordan jeg finner igjen) så mener jeg microgram. Jeg veier litt over søtti kilo, btw. Fikk et tips om å holde meg på denne dosen til skyggen er kortere enn meg selv, eller no!
Er en del ute i solen også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat