Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 10:38   #9
Zincite
Seniormedlem

Zincite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig skuffet og lei meg ...

Om tickeren din stemmer så er det sjelden 23,7 i BMI virkelig er overvektig. Målet ditt regnes vel som undervektig i forhold til statistikk?
Jeg er klar over at BMI ikke tar individuelle hensyn, og sier ikke at du ikke kan gå ned, eller ikke kan ha godt av å gå ned noe.
Allikevel vil det ofte bety at det går saktere når du ligger innenfor det som regnes som normal BMI. Kroppen har heller ikke alltid samme idé som oss om hva som er passe.
Jeg lurer også på om du kanskje har prøvd flere ganger med lavkalori? Det stresser kroppen og gjør for mange at det tar lenger tid før kroppen tør slippe ekstra vekt. Og som nevnt over, spesielt i overgangen til å lære kroppen å bruke fett - så vil små utskeielser kunne stoppe eller forsinke prosessen.
Lykke til, håper du finner et kosthold du trives med

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat